Funky Friday


Är just nu inne på
accessoras hemsida och letar runt lite. Har inte hittat så mycket i min smak ännu förutom den här  kuvertväskan  från Fancy Fanny som jag hade på balen i nian. Känner inte att jag behöver en kuvertväska egentligen, går ju inte på fester så ofta.

Finaaste väskan

Finast utav alla väskor i fendis b-kollektion är helt klart den här.  Nicky Hilton matchade den fint med ett diadem i SOLOnumret där Olinda är på framsidan (har  tyvärr inte bilden här)

Hittade de gär söta skorna ifrån christian louboutins, även fast jag föredrar de här svarta lackskorna med platåsula i kork som ashley har  på sig.

Köpte böcker idag för ett presentkort:

Röda vita rosen
En shopaholics bekännelser
+ en bok som man antecknar om böcker och bala bla

och en SPANSK grundkurs hehe, ja ska bli sååå mkt bättre än alla andra :P


Bilden är ifrån: Eluxury


Kommentarer
Postat av: lolita

Gillar också väskan men den kommer nog vara hopplöst ute om något år.. älskar de rosa louboutin skorna! Har haft dem i min mapp hur länge som helst men de passar aldrig in i något kollage haha.. aja man får väl bara kolla på dem då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback