Torsdag - Solnedgång

Solnedgång


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
de springer förbibåt efter båt i den prydliga rad som lig- (röda vita rosen)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En högtalare
3. Vad var det senaste du såg på tv?
24
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.36 (den av 22.39)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Röster
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick en promenix
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Andra bloggar
8. Vad har du på dig?
svart pike och jeansshorts
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
En tant slog mig med sin handväska
10. När skrattade du senast?
När Ellen fiska upp en krabba med makrilldörjen...
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en tavla...
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Såg några som åt middag kl 21.45
14. Vilken var den senaste film du såg?
Halva Alfie
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder självklart! :)
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag blir extremt lätt skitsur på personer ( folk kanske redan visste) och så vrider jag mitt knä och sträcker ut det närjag är nervös
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
stoppa växthuseffekten...
18. Tycker du om att dansa?
Jo..!
19. George Bush?
uäääää..
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: Liam Flicka: Oda
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Kanske...men jag trivs bäst här
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
oooh inte din tur än!...(jag åker tillbaks ner på jorden igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback