Måndag -

sommaren



Gillar du att laga mat? hua! verkligen inte
Har du pojkvän? Nix  :/
Bor du ensam? Vi bor fyra stycken i detta huset så det kan man verkligen inte säga...
Vilka bryr du dig mest om? Min familj, mina kompisar ...ja i vanlig ordning
Har du någon svart tröja? joo fast inte många...men har kommit på att jag passar rätt bra i svart så visst ska jAg införskaffa mig fler
Tjockholmen eller farmen? haha inget egentligen...men tjockholmen när coachen jonatan var med ;P
Tycker du att familjen är viktig? jaja absolut
Brukar du bli våldsam när du blir förbannad? ja..ojojoj det kan man lungt säga
Kan du namnen på alla dina klasskamrater? inte en kotte vet jag .....jag börjar ju i en ny klass
Blir du ofta kär? nej det jag inte påstå...men känslan är härlig=)
Vill du flytta utomlands? nej...trivs så bra här så vrf ändra på det?
Har du återkommande drömmar? ja särkilt när jag är i en stressig period....
Tror du att det är möjligt att man kan vara trogen för alltid? nej allså....du kommer att ha tankar om andra personer men visst kan du vara trogen hela ditt liv om man inte tänker på sånt..
Senaste låten du lyssnade på? helena paparizou - heroes
Har du något husdjur? ja  två undulater..
Gillar du att bada? Om vattnet inte är för kallt så..
Har du tv på ditt rum? nej
Är du ofta sjuk? inte alls ofta men nu har jag faktiskt dragit på mig en förkylning..:(
Vilka årstider föredrar du? sommaren...sen vintern
Har du ätit sushi? Jää..riset var gott
Har du någonsin stått på scen? aaaa :P tyvärr kanske man ska säga?
Sett smurfarna? Självklart :)
Klättrat på berg? Om ett 4 m räknas
Har du snygga skor? självklart!
Brukar du komma i tid? Jag försöker..mend et är inte alltid det blir så bra.
När blev du fotad senast? I lördags tror jag..på kräftskivan
Vilken är den bästa julkalendern hittills? Greveholm.....men Ronny och Julia var också bra.
Joddlar du i duschen? haha...det blir mest (o)ren sång där


Listan är tagen ifrån
Therése blogg


Kommentarer
Postat av: Bella

Vi får hoppas att den blir klar före vintern bara

Postat av: Lisa

Nu förstår jag verkligen ingentiing.

2006-08-17 @ 20:58:50
Postat av: Lisa

eller jo nu fattar jag :P

2006-08-18 @ 15:27:35
URL: http://www.lisae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback