Lördag - Summerar året 2006


2006 is the shit

5 Saker jag skäms för:
Att det tog nio månader innan jag insåg att det var dags att klippa sig
Att jag inte kan hålla ordning på saker och ting
Att mitt hår ser ut som en rishög
Konfirmationen (jag har tänkt tillbaka och verkligen börjat skämmats detta året...)
Att jag dömer personer både innan och efter jag lärt känna dem (fast första intrycket stämmer oftast...)

5 Saker jag vill göra nästa år
Sommarjobba
Byta skola
Köpa något galet dyrt
Övningsköra
Färga håret

5 Saker jag gjort detta året som jag aldrig kommer glömma
Allt nytt som hänt
Tänkt 89 ggr "jag är inte samma person som för ett år sedan"
Börjat gymnasiet
Stockholmresan
Polen, oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback