Måndag- jul jul

Julklappar

 Vem firar du jul med?
Familjen, as usual

· Vad önskar du dig i julklapp?
Det är rätt mycket även om jag försöker slutat bry mig om det så mycket....okej en Ipod nano skulle jag vara evigt tacksam över...att få Louis Vuitton Speedy 35 redan nu (bild här nedanför) skulle spara en massa pengar för mig......Ett mörkgrönt juicyset vore ju drömmen...så Pengar uppskattar jag xtra denna julen

· Tror du på tomten?
Absolut. Jag har lyckats undvika "Vem ska göra det i år?" i  hela 15 år nu. Pretty strong.

· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
Traditonell och tråkigt vanlig. Vaknar vid nio, äter lussekatter i mamma och pappas sovrum, kanske åker till kyrkan, äter julmat och sätter på Kalle (fast ingen kollar....) Åker till Farmor och farfar ...firar med andra släktingar....tomten kommer....julklappar öppnas.

· Brukar du julbaka? Om ja, vad?
Gillar att baka men runt julen är det så himla mycket annat som händer så det är svårt med tiden där...mamma bruka fixa det mesta med lite hjälp av mig och syrran


Bilden är ifrån :
www.fria-bilder.se

Kommentarer
Postat av: Bella

Nej, inte tråkig Lisa. Jättemysig, eller hur?
Ser fram emot våran julmiddag på torsdag. Pussar och Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback