Fredag - ansträngd.

Idag:  Fredag, Skolan, allmänt jobbig dag med ansträngade gympa och elever. Köpt en jacka.
Igår:  Sooov länge (shemafri dag) Åkte till bibloteket för å jobbade med grupparbetet om Indien
I förrgår: Onsdag, triist, geografiprov, satte ihop min nya mobil
Imorgon:  Ska till staden tror jag, sedan ska jag till camilla =)
I övermorgon:  Plugga som få, har en fett stor läxhög som bara ligger och väntar på mig

Klädsel just nu:  Hmm...mysbyxor och fjortist-shirt
Bästa egenskap:  Jag bryr mig om andra människors känslor och öppnar inte bara käften utan att tänka efter...
Sämsta egenskap: Min förmåga att inte hitta samtalsämnen när jag pratar med nya människor...
Barn: De små barnen som inte har börjat prata än går mig inte så mycket på nerverna faktiskt..
Djur: ÅH...älskar djur.
Stamgäster på din blogg: =)

Byxor eller kjol: Byxor
Tv eller film: TV
Bok eller tidning: Både och. Tidning: Veckorevyn, SOLO och Plaza kvinna Bok: En shopoholics bekännelser, Belndas bekännelser
Arbete eller skola: Arbete absolut
Hetro, bi eller homo: är Hetero men är absolut inte emot de som är bi eller homo
Stökigt eller städat: Städat. Änskar att jag vore mer ordningsam
Fjantig eller tuff: Tuff även fast jag är högsta graden av fjantig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback