Söndag - Tjejsnack

Tjejsnack v 40

Brukar du sminka dig?
Jajamensan. Mascara, roughe, concealer, ögonpenna har jag börjat med nu och ibland brunkräm

Hur ofta går du till frisören?
Nu har varit där två gånger inom loppet av en månad men det var ju för att jag gjorde om min permanenterimg. Annars blir det inte alls ofta. Allså det kan typ gå ett halvår och det är ju inte alls bra, ska börja gå oftare nu! :)


Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad.
 Jag använder Bodyshops produkter och det är ju inte världens billigaste så summan blir runt 300 kr/månad


Vad köper du för produkter?
Bodyshops och apotekets produkter


Ditt bästa skönhetstips?
Softa lite med pudret, kakor i ansiktet är typ det fulaste som finns. Om du slutar med pudret lär du få fräschare hud också, så använd helst inte några täckande produkter alls. Om du har fet hy, tvätta dig två gånger med tvål och vatten varje dag och ta acnecreme på kvällen. Sov aldrig med smink. Rök inte! Det syns på din hud om du gör det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback