Torsdag.


NAMN: Lisa
ÅLDER: 15, 16 i december
BOSTADSORT: Göteborg
HÅRFÄRG: Det var svårt..blandning mellan brunt, råttfärgat och lite blont (som ni precis hörde, inte snyggt!)
havLÄNGD: 1.73
SKOSTORLEK:  40-41
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU: Jeans och linne
BÄSTA TV-PROGRAM: Desperate Housewifes
VEM SKA DU GIFTA DIG MED: Ohhh...haha... men seriöst honom vill jag inte hitta än!
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ: Mclenos döttrar eller vad de heter.....
SENASTE FILM: Det minns jag inte...SENASTE SMS: Nu tidigare idag..VAD VAR DET SENASTE DU SA: Varför har inte pappa kommit? :STILL VEM DÅ: mammaFÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL: NEJ.
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: P, en mobil som funkar, en mirakelgrej som gör så att knottrorna under mitt ena ögonlock försvinner och en brun utan sol som inte kladdar.
BRUKAR DU SE NER PÅ ANDRA MÄNNISKOR: Hm...njä det försöker jag att inte göra
ÄR DU KÄR: allså jag har fallit pladask för ett vandrande utseende....men kär och kär...nej, kan inte påstå detta.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Gjort tyska och historia, kört ett yogapass och varit hos optikern.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Ut och springa hade jag tänkt.
VEM HADE DU SENAST EN SERIÖS PRATSTUND MED: Är ledig idag så jag har ju inte träffat många pers..
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV: Allså på vissa punkter har jag rätt hög självkänsla....olika från dag till dag
ÄR DU SERIÖS: ja....med skolan, kompisar och träning, ibland kan det bli lite för mycket seriöst här...
HUR SER DIN FRISYR UT: Permanent som gått ur...så jag har då en alldeles för lång snedlugg..  
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: Inget..
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: Torsdag
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR: Det gamla vanliga...skola
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: Herregud...vad är detta för fråga?
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU: De flesta är det
DET FINASTE JUST NU: P.
VAD LYSSNAR DU PÅ NU: Inget just nu.. 

Listan är tagen från
Sweet Mary
Bilden är tagen från: smudo.org

Kommentarer
Postat av: Camilla

Seriöst lisa, ditt hår är underbart. Jag hade kunnat gå i graven för en hårfärg som din!






Ta mig inte bokstavligt..........

Postat av: Camilla

Skrriiiiiiiiiiiiiiiv!

2006-09-24 @ 21:57:52
URL: http://millab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback