Fredag - =)=)

image110


Underbara soldagar! Veckan har vart skön, har verkligen fått igång min träning nu! Har sprungit två gånger denna vecka och så planerar jag en runda till på söndag. Ganska weird idag när jag joggade uppe vid Jossans gata: Först kom det en motorcykel körandes och efter kom en konstigt lik Ylva-hund springandes, hon är en
samjoed och den rasen är ju bara fluffiga och vita så förmodligen var det inte hon men ändå?Imorgon ska jag fixa en grej med Bella och sen blir det tjejmiddag hos Jossan. På söndag ska jag fira min farbror och sen har jag inte fixat några valborgsplaner men på tisdag blir det utställning med Hanna vid Kviberg iaf :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan älsklinegn!!! Nu sitter jag här bredvid dig och Jossan, och vi har vardagsrumspicknick. Mycket mysigt!!!! Vad kan vara bättre än prinskorvar potatissallad och kebabsås.
Jaja, nu skall jag återgå till att vara social.
Puss pusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback