Torsdag - Välja?

Blond eller Brunett ? Snart, snart hoppas jag bli en riktig brunett haha.
Vanilj eller Choklad ? Blandat är godast
Hund eller Katt ? årets skämt om jag skulle valt katt haha!

Christina Aguilera eller Britney Spears
Rosa eller Lila -
Tv eller Dator
Hockey eller Fotboll? HATAR hockey!
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Guld eller Silver
VH1 eller MTV - Utan tvekan!
Sanning eller Konsekvens
Harry Potter eller Lord of the Rings - Sjävklart Harry P böckerna men asså filmerna är bara skit så där blir det LOTR
Vinter eller Sommar - Vräme, sol och ledigt!
Stjärnor eller Månen
Sko eller Sandal
Bad eller Dusch -
Svart eller Vit
Långt hår eller Kort hår - jag passar inte i så långt hår, men på andra är det jättefint
Klänning eller Kjol
Mobil eller Telefon
Lägenhet eller Hus
Ring eller Halsband - jag trivis inte i ringar, halsband gillar jag däremot!
Jordgubb eller Hallon
Höst eller Vår
Jeans eller Leggings - Just nu iaf!
Jul eller Påsk
Afrika eller Asien
Bil eller Buss
Nagellack eller läppstift- Savrt eller fransk manikyr
Hav eller Sjö
Nyår eller Midsommar
Plugga eller Arbeta - Båda!
Löshår eller Äkta
Ipod eller Mp3 -
Snowboard eller Skidor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback