Torsdag - Lista

Kan du:
Gå ner i splitt - nej men någon gång ska jag kunna!
Skriva med båda händerna - aaa
Vissla - abosolut
Blåsa en bubbla - yes
Rulla din tunga i en cirkel - Det kan typ alla
Ha dina ögon i kors -  Nix
Nudda näsan med tungan - Nein
Dansa - Haha neej men jag ska bli grym nu när jag ska dansa två gånger i veckan!
Äta vad du vill utan att oroa dig - absolut inte.

Vem var den senaste personen:
Du nuddade - Camilla
Du pratade med i telefonen : Jossan
Du msnade med - Anton
Du kramade - Camilla
Du skällde på - Jossan i tisdags natt! 
Du sportade med - Det minns jag inte, jag tränar helst ensam

Senast du:
Skrattade - jag har skrattat massa idag :)
Grät - Väldigt längesedan
Filmen du såg - På smällen
Tuggade tuggummi - ¨Några timmar sen
Drog ett skämt - Måste ha dragit ngt idag haha
Sjöng en sång - Gud, jag sjunger på "hej där" hela tiden..

Vad ser man utanför ditt fönster - En sandlåda och mina grannars  röda hus
Lyssnar du på musik nu - Jaaa, hellogoodbye
Vad har du på dig - mjukisar och ett blått linne

Tror du på:
Liv på andra planeter - självklart
Mirakel - absolut
Magi - Ja
Kärlek vid första ögonkastet - nej.
Gud - ja det tror jag..
Satan - nix
Spöken - mmm..
Tomten - haha jag har verkligen aldrig trott på tomten! Det är sant!

Har du nånsin:
Varit kär - Nej inte på riktigt :/
Blivid dissad - ja...
Rymt hemifrån - Nope
Föreställt dig ditt ragg naken - SJÄLVKLART!
Skolkat - Ja...:/ Fast det har inte hänt många gånger
Tänkt på självmord - Aldrig seriöst
Sovit utomhus - mmm, fy
Gråtit i skolan - Längesedan
Spytt i skolan - Nej
Velat bli modell - Japp, har övergett det nu..
Sett din bästa vän naken - jaja, klart!
Varit otrogen - Neej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - alltid
Sett en död människa - Nixpix, hoppas det ej händer
Druckit alkohol - Ja..
Använt droger - GUD NEJ!
Ätit sushi - ja fy och usch!
Varit på scen - yes, oftast har det vart pinsamt
Snattat - aldrig
Retats - haha aa
Blivit ner slagen - Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback