Fredag - löjligt omöjligt

Britney's Teen Sister Jamie Lynn Spears Pregnant | Jamie-Lynn Spears

Nu är Britneys lillasyrra gravid, om man ska tro på rykten. I ena tidningen står det att Jamies mamma är jätteglad för hennes skull och i andra tidningen stor det att hon är förbannad och tycker att det är Britneys fel att jamie är gravid. Sen kan man också hitta att det är pappa Spears som är skitförbannad. Men nu avfärdas plötsligt rykterna om att Jamie är gravid och hon har tydligen gjort slut med sin pojkvän också. Världen är allt bra konstig..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jahaa, jag bor i Billdal! :) Vilken skola går du på då? Kram

Postat av: Matilda

Okejokej :) Jag går på Sam. Haha, lite roligt att hitta nån som bor så nära.. =) Fortsätt gärna läs min blogg, jag kommer iaf fortsätta titta in här. God jul på dig! =)

2007-12-22 @ 12:48:11
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback