Onsdag - snart jullov!



Imorgon (efter en hel dag och dessutom en håltimma senare) är det äntligen jullov! Loooov är typ världens bästa uppfinning ju! Dock inte julen, men det har ni ju redan hört. Pappa (som köper de flesta julklapparna) jobbar för tillfllet ihjäl sig för att hans och mammas sovrum ska bli klarteapetserat innan julafton så det blir inte så mycket julklappar för oss, vilket inte rör mig ryggen särkilt mycket.

Även om matteprovet gick sådär halvdåligt och tyskaförhöret gick käpprätt åt skogen så känner jag mig ändå glader. Jag kommer förmodligen aldrig sluta göra bort mig, som idag tex när vi spelade spel på samhällskunskapen så gick jag ut till en av de andra grupperna som spelade, och jag och min stora käft säger "Någon mer än jag som tycker detta är skittråkigt?" och självkart kommer Robban, läraren efter mig =) Så tyypiskt mig! men jag är glad ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback