Måndag - pissdag

One three hill eller O.C: OC, One three hill är segt som attan
Ute- eller hemmakväll: Utekväll med vänner
Salt eller sött: Sött.
Lyx eller budget: Lyx, man känner sig finare
Sommar eller vinter: Absolut sommaren.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mysbyxor och någon enkel tröja
Favoritresturang: Har ingen direkt, men jag gillar italiensk mat
Favoritfilm: Coyote ugly
Födelseort: Mölndal
Smeknamn: Lis.
Favoritfärg: Blå och rosa
Drömprins: Gael Garcia Bernals är grymt sexig.
Favoritlåt: .
Maträtt: lax.
Favoritresemål: Italien
Tycker inte om: Tidiga mornar
Senaste sjukhusvistelse: faktiskt aldrig satt min fot där...
Favoritdricka: cola light
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: gula
Vad gör du när du är uttråkad: Stirrar rakt in i väggen
Vad retar du dig mest på: cpidioter som tycker det är okej at förstöra för andra. 
Läggdags: 23.00.
Nagellack: Svart eller fransk manikyr
Skostorlek: 40
Syskon: Ellen 18
Favorit pålägg: leverpastej och gurka
Vilket är det vackraste ordet: "vacker"
Bästa bok du läst: Blendas bekännelser och Safe Harbour
Är du Internetberoende: Mm...allså jag ksulle klara mig utan det tror jag.
Favoritparfym: Flowerbomb, Victor och Rolf
Gillar du snö: Euw
När köpte du något åt dig själv sist: I fredags, åt på resturant
Vilken film såg du på bio senast: Dreamgirls
Senaste köpta skiva: Michael Bublé för ca ett år sedan
Favoritgodis: Choklad och surt
Studier eller jobb: jag vill verkligen aldrig sluta skolan..
Innerstad eller liten ort: Innerstad.
Nytt eller vintage: Nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback