Onsdag - my day

Har du någonsin:
Ätit sushi: japp (euw)
Stått på scen: Absolut
Varit ihop med någon som varit otrogen: Har aldrig jagat något seriöst
Klättrat på berg: nej fy.
Sett vita huset: Inte på riktigt

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: satin tror jag
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö :)
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår, helt klart
Matte eller engelska: Engelska, men inte lektionerna 

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: naj ?
Vet den om det:
Vad tittar du på hos en man/kille: Håret, längden och leendet

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: japp
Kommit osams med dina föräldrar: nix
Bråkat med en kompis: nejnej

Gillar du att:
Ge kramar: till alla glada, friska personer ja:P
Ge massage: usch nej
Gå promenader i regnet: Om man inte ska någon speciell stans jag

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Va på kreta och hade det hippt skönt
Svär du för mycket: neej
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Allting är tyst.
Vad är bredvid dig just nu: En datorstol och en säng med skidkläder på
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Träbord, fyrkantigt
Vad var det sista du åt: Två fullkornsmackor och ett glas varm oboy
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: haven't find that person yet men jag hoppas ju att alla personer som finns med mig nu ska vara med mig för alltid :)
Har du en lavalampa: Nope
Hur är vädret just nu: Snö, massor utav snö
Vad gjorde du igår kväll: Kolade på Dh och gick ut i vintervädret
Vem pratade du sist med på telefon: farmor och farfar tror jag :P
Vad gör dig glad:
Sommaren, motion, glada människor och djur 
Vart skulle du vilja du åka: New York eller till varma kroatien
Vill du ha barn: jaha då, absolut
Vad ska dom heta: vet ej

Senast sedda film: Minns inte det.
Senast köpta skiva: inget minne av det
Sparar till: Londonresan
Väntar på: Sommaren
Pålägg som gäller: keso
Dagens dryck: Varm oboy
Senaste boken du läste: En shopaholic i New York
Senaste maträtten du åt: Gröt till lunch :P
Senaste klädesplagget du bar: Nya tröjklänningen
Senaste repliken du yttrade: "Var du stan"
Senaste personen du träffade: Massa folk i stan
Senaste personen du fick brev av: hm...vet inte
Senaste gången du sov: imorse
Senaste saken du köpte: Viktväktargodis :P
Vad har du gjort idag: Vart i stan och väntat på försenade bussar
Gillar du svarta kläder: om man inte BARA har det igarderoben så
Hur tidigt stiger du upp: 1 h och 10 min innan jag ska gå
Är du uppväxt i stan eller på landet: mer stan än land..
Var har du ont: i nacken...
Vad lyssnar du på för musik nu: nrj
Vad tycker du om idrott:  oftast roligt
Vad har du för klocka: väckarklockan är vit
Favorit godis: surt och choklad
Dyraste plagg du köpt: Dyrast som jag köpt själv är jeans
Har du jobb: nope, första dagen på måndag
Vad fick du på ditt senaste prov: VG kanske, ingen koll
Favorit ämne i skolan: Svenska
Något du är stolt över: Att jag klarat mig ur allt detta spektakel :P

Kommentarer
Postat av: gissa?

hallå du älsklingen!! vadå för jobb? jag vill veta det kan du berätta i morgon tycker jag men ta betalt banemej!! ses i morgon pusselipussar och ät en våffla med bob sylt!!

2007-02-22 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback