Fredag - blä

Svart eller Vitt? Hm..Svart
Mjukt eller Hårt? Hårt
Homo eller Hetero? Bryr jag mig inte ett skvatt om
Höger eller Vänster? Höger.
Stor eller Liten? .stor :)
Loket eller Oldsberg? Absolut Oldsberg. =).
Göteborg eller Stockholm? Världens bästa Göteborg.
Landet eller Storstan? Jag måste ha båda.
Kram eller Puss? Kram
Vagn eller Buss? Buss.?

Hyrfilm eller Bio?
Hyrfilm, snål som jag är
Gräs eller Grus? Gräs såklart!
Piggt eller Opiggt?.Piggt :)
Pasta eller Potatis? Pasta
Tjänare eller Tjäna? Tjänare, jag är en sann göteborgare :P
Is eller Mjukglass? Mjukglass en varm sommardag mm..
Natt eller Dag? Dag
Felix eller Heinz? Heinz, felix är bara skit
NK eller Myrorna? .NK eftersom jag äälskar alla märken de har där men det kan vara kul att glutta runt på myrorna också faktiskt
Marsvin eller Hamster? Marsvin <3

Rakad eller Orakad?
Rakad!
Biffig eller Slank? Slank
Blåögda eller Brunögda? Brunögda
Popsnöre eller Sportfåne? Något mittemellan
Naken eller Pyjamas? Pyjamas
Linda Skugge eller Linda Rosing? Gillar inte någon av dom men Skugge om jag måste välja
Peter Stormare eller Peter Jihde? Jihde
Kaffe eller Te? Egentligen inget men okej, Te
Champagne eller Ramlösa? Just nu
Se filmen Festival eller Stirra in i en vägg 90 min? Självklart kollar jag på filmen!

Bakispizza eller Bakischirre?
.Bakispizza
Förfest eller Efterfest? Förfest
Engångssex eller Engångstallrik? Tallrik?.
Plastbestick eller Plastbröst? Plastbestick!.
7-Eleven eller Pressbyrån? Båda suger rejält men Pressbyrån om det är mitt sita val I livet
Glasögonorm eller Linscooling? .Linscooling!
Plugga eller Jobba? Plugga, då har man en säker grund att stå på
Planka eller Pröjsa? .Planka :P
Yngre eller Äldre? Äldre
Lång eller Kort? Killar ska vara långa.

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?
Alla får tycka vad dom vill så ja.
Om någon sviker ditt förtroende; Kan du förlåta sånt? Hm, det mesta går att förlåta även om det alltid finns kvar inom en
Tycker du om ord?
Nämn namnet på en tennisspelare? Joachim Pimpim Johannson
Finns det någon du ogillar starkt? Inte starkt.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag försöker undvika konflikter men jag håller inte inne om jag har någon åsikt.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag ber helst inte om hjälp.
Är du svartsjuk? Rätt så ja
Vad gjorde du igår kväll? Kollade på tv och åt :P
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Jaja, varför inte?

Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Aldrig hundöron, det förstör böckerna....
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Hmm..när jag var liten ville jag att klaranöckerna skulle bli film och den kommer ju nu snart  nu :)
Tyckte du om att gå i skolan? Periodvis, men inte gymnasiet.  
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Gå/gick/skabörja Svenska
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Matte
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Minns dom flesta.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Javisst =)
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Nej fy
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? .kan säga så här: skulle aldrig sätta min fot på Chalmerzzzzzzz,
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Skönt med folk som inte bara håller inne med allting.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Självklart! :9
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? .Ödet ödet ödet.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? ..
Är du troende? Halvt
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? .Inte så insatt där.
Tycker du om stearinljus? Jaa..mysigt :)=)
Använder du hårbalsam? Alltid.
När blir man vuxen? När man inte är beroende av sina föräldrar längre.
Vilken färg har din tandborste? Vit och grön.

Har du lök i köttbullarna?
Ja.
Hav eller Sjö? Kan inte välja.
Har du någon skrivare? mm
Har du någon scanner? yes
Vad har du för väckarklocka? Pappas vita.
Hur ofta klipper du tånaglarna? Ofta, hatar långa tånaglar!
Har du hår på ryggen? Inte mycket.
Har du betalat månadens räkningar? Päronen har väl =)
Använder du hudlotion? Japp.
Har du åkt ambulans någon gång? Nej
 Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Saltlakrits.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips.
Tycker du om Dr Pepper? Aldrig smakat, later gott.
Äpple eller Päron? Päron tror jag
Äter du fiskbullar? Om jag måste.
Svettas du mycket? Inte mer en alla andra.
När klippte du dig senast? I april.
Vad kollade du senast hos doktorn?
Har du fått riktig massage någon gång? Japp åhh :)
Tycker du om rökt kött?  Mm Gottgott.

Vilken är din favorit på Mc Donalds?
Pommes frites?
Mc Donalds/ Max / Burger King eller Annat? Helst inget men
 Max då
Platt eller vanlig dataskärm? Platt
Vad har du för mobiltelefon? LG
Hur betalar du dina räkningar? Bor hemma så..
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Där samlas det mest damm så jaa..
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Det är ganska mycket oreda.
Hur stor hårddisk har du? Have no idea.
Har du överkast på sängen? Mm fast det används inte ofta.

Har du brutit något någon gång? Nej

Vad är den värsta sjukdom du haft? Vinterkräksjukan om jag måste säga något.
Har du blivit sövd någon gång? nej
Lever din mormor? Japp
Har du varit med på TV? Nix
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Städa rummet och träna.
Använder du tofflor? Typ aldrig.
Använder du morgonrock? Aldrig.
Är du en Besserwisser? Det kanske jag är egentligen..men de är  alla!
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Har svårt med det.
Beskriv din humor: Jätteweird, skrattar åt saker som ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback