Lördag - Sneaky reading.

asså jag tänkte på en grej idag..det är ca fem bloggar jag "tjuvläser" varje dag, utan att kommentera...asså jag känner eller nej jag vet vilka personerna är som har dessa bloggar då..stötte på en tjej på raglady <3 härom veckan och hon råkar då ha en av dessa bloggar som jag läser. Hon gick på min förra skola men hon känner ju naturligtvis inte igen mig (jag känner verkligen igen ALLA som jag någonsin träffat typ) och jag vet allt om hennes liv typ...kollar även hennes bilddagbok :P Det är säkert people som tjuvläser min blogg oxå..nästan säker på det =)

image137
SÖta ballerinaskor från bianco :) (har två par skor som är för stora och inte går att använda ens med inlägg så mamma låter mig inte köpa fler, det är hon som betalar skor asså) 

Kommentarer
Postat av: Josefinen

hej du min kära älskling! Jag tjatar snart häll pä ditt och alla andras med hur mycket jag faktiskt saknar er men n du ska bara veta hur mycket mer det är! Jätte söta skor du! Men du om det Bianco lan dom väll inte kosta en förmögen het heller? Ta och pussa lite pä din mamma och jag förstär att det är du som bakar kakor ät oss i fortsättningen eftersom du har blivit proffs nu! haha! Du en liten fräga bara, Baka varje dag? vill Du byta jobb med mig eller? Hoppas det gär bra pä jobbet och att det gick bra med jaa du vet sjukhuset. Jag saknar dig jätte mycket och vi ska ha roligt sen när jag kommer hem assä!!!!
Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss!!!

Postat av: Anonym

jag ögör det ANTON SAMUELSSON

2007-09-23 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback