Måndag - j*vla dag ,Sunny beach och pantade päron

image117

Jättehemsk dag. Vaknade miljoner gånger i natt av alla förkåtade fåglar utanför fönstret som måste låta som tinnitus i mina stackars öron. Sedan försov jag mig en halvtimme och hann inte äta frukost, sen detta cpväder som bara gör att man bara vill krypa tillbaks i sängen igen. Massor utav snorungar på bussen som gjorde så att jag missade 94 och fick vänta på torget i en kvart :/. På dagiset har alla hybris men jag gillar dom iaf :P men bara sådär började mitt stackars öga rinna och bli rött, så jag plockade ut linsen och fick gå med bara en lins i ögat i resten av dagen, sen den där subban på synoptik, dom har liksom sagt att man kan komma in på akuttid men nej nej inte i detta fallet. Så nu blir det glasögon :/ i en dag iaf. Nu har jag vart hemma själv hela eftermiddagen...rätt trist.

Nu kom världens mest pantade päron (mina!) hem..

Kommentarer
Postat av: Bella

Call me someday, and we can take a walk!!!
Miss you, kisses //Bella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback