fredag - jul igen?



Nu kommer julen snart igen :) Asså det var nyss jul , Håller jag på att bli gammel eller? Julen betyder inte ens hälften så mycket som den gjorte när man var en liten fis. Nu är det bara stress, stress...man lägger ner en massa cash på presenter som folk ändå inte blir nöjda med. Visst jag älskar att shoppa men att köpa present till ngn annan är inte världens roligaste precis :/ Mitt rum är minilitet verkligen så jag kan inte samla på mig mer saker nu känner jag (asså jag låter verkligen som mormor nu) typ presentkort och pengar vill jag ha.. 

Kommentarer
Postat av: Maria

haha va nyfiken du e :P
det är inget specc egentligen men det finns ju rätt många snälla killar på Ingrid faktiskt ;)
Har du msn föresten? :)

Postat av: jossi

hej lisa! jaa lisa heter det! så här kan det inte bara vara! julen ska och är då man ska ha det bra!! det är ju ett utav de roligaste som händer under åren! ryck upp dig lille vän för klappar får man bara om man är snäll! min lis bara min.

2007-11-25 @ 21:37:41
Postat av: Anonym

Du är så jävla kräsen och jobbig Lisa!!!!
Vill bara ha och ha och gnälla och gnälla!!!!
SKÄRP DIG

2007-11-27 @ 13:03:17
Postat av: Kenza

svar:
självklart så går det. det är väldigt vanligt att man parar långhåriga & korthåriga. men han blir långhårig han. =)

2007-12-09 @ 12:35:52
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: L i n d a s . L y a

Såg din kommentar hos Kenza och tänkte reda upp ditt missförstånd lite : ) Har själv två korthåriga chihuahuatikar nämligen : )

Att man korsar långhåriga och korthåriga är jätte vanlligt. Men de har ingenting med rasen i sig att göra. Antlinger blir en valp kort eller långhårig. Därför kan man regga dem i SKK. Däremot så kan man inte regga hundar i SKK som är BLANDRASER. D.v.s. två eller fler raser korsade : ) Hoppas jag var till hjälp!

2007-12-09 @ 18:26:58
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Lissie

Nån mer än jag som tycker att lisa skriver sämsta bloggen i sverige??
Samt att hon aldrig uppdaterar sin blogg.

2007-12-12 @ 09:28:14
Postat av: Lisa

Lissie: Haha jag sitter här och småler...varför klickar du dig överhuvudtaget in dig här om jag nu har den sämsta bloggen i Sverige? Jaaa världen är stor som tur är, tror nog det finns värre bloggar än min utanför Sverige iaf! :):)

2007-12-12 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback