Måndag! - lista

1. 3 namn jag lyssnar till
Lisa och lis  :)

2.Något jag tycker om med mig själv.
Att jag i många sammanhang är helt oblyg!

3.Något jag inte tycker om med mig själv.
Att jag låser upp mig på vad personer kan tycka om mig.

4.Detta är jag rädd för:
mkt haha...höga höjder, mörker och djupt vatten mest

5. 3 saker jag vill ha varje dag:
någon, träning och maaaat

6.3 saker jag absolut inte kan göra:
Göra någon sak utan att göra det åtminstonde lite slarvigt´....hm hoppa från 10:an haha

7.Detta tycker jag om att göra.
umgås och få bekräftelse på något

8.detta vill jag göra nu:
Bara slänga mig i soffan och kolla på 50 first dates

9.Bästa känslan:
Såna dagar när allting bara stämmer=) love it!

10.Värsta känslan
Stress och när man har gjoirt någonting fel

11.Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Söt, smart, rolig och ett fint leende :)

12.Är jag kär just nu?
 nope, jag är jättekluven i nåt här

13. Jag vill gifta mig?
Jag tror det.

14.Följande saker jag vill göra innan jag dör.
resa jorden runt och hjälpa människor och djur...sen vill jag bli gammal med någon också :) Också vill jag känna att jag bara vill leva i nuet och att jag inte saknar ngt..

15.Min käraste ägodel
Min dagbok..

16,Något jag vill ha i present.
Pengar är jag i stoooort behov av nu!

17.Detta har jag på mig just nu:
Gråa mysisar och grå munkjacka :)

18.Favoritkläder?
jeans som man kanleva i

19.Favorit djur?
Hundar och marsvin..eller jag älskar föresten alla djur! 

20.Följande musikstilar tilltalar mig mest.
R'N'B and lovesongs =)

21,Favorit låt just nu?
har massa  :D

22, Roligaste och tråkigaste ämnet i skolan?
roligast är svenska och tråkiaste vet jag faktiskt inte haha elelr jo TYSKA

23.Sjärntecken.
stenbock

24. Jag tror på
Gud

25.Person jag beundrar
Alla som jag känner har någon egenskap som jag beundrar :)

26, Det här gör mig avtänd.
rökning

28.Det jag gillar mest med mitt utseende?
jag gillar mig själv :)

29.Den jag kollar först efter på msn?
:p

30.Hur många barn vill du ha?
många! typ 4 hehe

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Nämen kul att du också bloggar! Hur hittade du mig? Nån mer jag känner kanske? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback