söndag - lista

Har du pojkvän/flickvän? neej
Är du kär? jag har aldrig haft så här stor crush på någon förut iaf :).
Hur tidigt stiger du upp? 05.40 fyra dagar i veckan /
Vem/vilka vet mest om dig? syrran, jossan mamma och bella
Gillar du att slåss? yes
Vad ska du göra ikväll?
ikväll? jag ska sussa snart
När var du senast full? harbara känt mig riktigt full e gång och det var ett bra tag sedan.. 
Har du utländska föräldrar? nope
Var har du ont? jag är asnervös, det gör skitont i magen!
Är du bra på att måla? jag är grym :) 
Vem kramade du senast? Bella igår
Vad längtar du till? den dagen...jag håller detta för mig själv
Favoritalkohol? Cider, finns inte mycket som är gott!
Vad heter dina husdjur? Humle, Dumle, Sally och Sune =)
Har du körkort? neeej.
Favoritgodis? Naturgodis och surt.
Morgon- eller nattmänniska? Absolut nattmänniska! 
Sparare eller slösare? Slösare!
Har du några homosexuella vänner?  nix
Bio eller promenad? Först bio sen promme
Är du kittlig? näää inte så
Rädd för insekter? aaaa fast inte så farligt
Anser du att du är stark? jaaa ganska!

Kommentarer
Postat av: Bella Ballerina

Love you!!!!!!!

Postat av: josefin

jag vet vilken dag, idag! pussen

2007-10-08 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback