Måndag - Pinsamt!

Är du fejk eller naturligt fin?

[x] Du sminkar dig minst 5 gånger i veckan
[x] Du använder brunkräm 3 dagar i veckan (mineralmakeup, räknas det som brunkräm?)
[ ]Du fixar håret med mer än 2 hårvårdsprodukter varje morgon
[x]Du använder 3 lager mascara innan du blir nöjd
[x]Du måste alltid ha smink när du är med din pojkvän (hypotes bara)
[ ] Du köper smink minst 1 gång i veckan
[x]Du sminkar dig innan du ska till macken & köpa godis en Söndagskväll
[ ]Du började sminka dig i 6:an eller tidigare
[x] Om du är i din sommarstuga 40 mil från din hemstad och glömt ditt smink köper du
nytt eller lånar från din mamam eller syster.
[x] Ibland går du upp en timme tidigare för att fixa smink och hår
[x] Om du och en tjejkompis ska kolla på film måste du sminka dig innan hon hinner se dig utan smink.
[x] Du skäms utan smink
[x]Du äger en plattång eller locktång

1-4 Naturlig
5-8 Mitt emellan
9-13 Fejk

OH my! Jag måste bättra mig här..

Kommentarer
Postat av: Bella Ballerina

Hahaha! 1 poäng, strålande. Jag måste ju se asful ut jämfört med alla andra.

Postat av: Lise

Men herregud människa, kan du inte visa dig utan smink ens för din tjejkompis? Och en söndagkväll för att köpa godis i macken?? Snacka om att göra sig mer besvär till ingen nytta :P
Fast i och för sig, jag kanske inte var bättre jag när jag var i din åler.. ?
Men jag kunde iallafall visa mig för pojkvän och tjejkompis utan spackel.

2007-09-20 @ 15:55:57
URL: http://liseliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback