fredag - jagjag

Jag
[x] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[ ] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[ ] Har bra ordning på mina grejjer
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår (Flugfångare med massa flugor i!)
[ ] Kan gråta till film/musik (aldrig gjort)
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta

POÄNG:10

Utseende:
[ ] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[ ] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[ x] Är lång
[x] Jag bär alltid örhängen
[ ] Har bland färg på ögonen
[ ] Har David Beckham eller någon liknande som förebild
[x] Jag har färgat hår just nu (slingat)
[ ] Jag har min vanliga hårfärg just nu

POÄNG: 6

Förhållanden:
[/] varit kär
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[x] hånglat med någon av samma kön
[ ] haft sex med en främling
[x] älskar eller saknar någon just nu
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het
[ ] hånglat med minst 5 pers på en kväll
[ ] varit otrogen

POÄNG: 5

Övrigt:
[x] Jag har mobil
[ ] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[/] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback