Måndag - Only Hope



Den här låten är så bra så bra. Jag har sett filmen "a walk to remember" en gång för gud vet hur längesen och det kanske är därför att jag sett filmen som jag tycker den låten är så underbar :) Filmen handlar iaf om en tjej och en kille som inte alls gillar varandra i början (klyschaaaa I know) men sen blir dom det här "The Nootebook-kärleksparet" dvs dom kan inte leva utan varandra typ. Tjejen, jamie tror jag hon heter avslöjar senare att hon har leukemi och att hon kommer dö. Strax innan hon dör så gifter dom sig...Jag älskar sånt här! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att avslöja typ hela innebörden av filmen

2008-04-09 @ 15:27:47
Postat av: Lisa

Sorry, trodde redan att du hade sett den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback