Torsdag - friskis



Idag tänkte jag på hur duktig jag är egentligen är...Jag köpte mitt friskis och svettiskort i början av februari i år och jag har tränat minst 2 gång varje vecka sedan dess. Jag var i Idre hela sportlovet och kom hem på lördagen där, och jag tränade på söndagen :) Haha förlåt jag var bara tvungen att skryta lite :P

Men jaaa nu är det ju mina vader som wtf så ont varje gång  tränar, förmdligen beror det på att det är dålig blodtillförsel i dom (om man har kramp ofta, som jag också har så kan man ha dålig blodtllförsel) och nu måste jag rimga läkare för så här kan jag inte gå runt (ska förmodligen inte träna innan jag kollat dom :/) Min gympalärare sa att det är många som har fått operera sig som får ont i vaderna ofta...Asså nääeee asså det första jag tänkte på var Mallis då, tänk om jag inte kan åka! Fy asså, det skulle vara det värsta, då finns verkligen inte Gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback