Elsa Hosk

Picture of Elsa HoskPicture of Elsa Hosk


Jag vet ej hur hon gör det men hon får mig f*n att tappa andan, för hon är så vacker! En av världens vackraste modeller heter Elsa Hosk och hon är svensk =)

Kort skoldag idag, jag och Olivia satt kvar och pratade om allt och ingeting ett bra tag=) hon är så underbar måste jag säga<3 La mig  framför dumburken och kollade in den tredje säsongen av DH när jag kom hem och somnade till sedan, jag är så fruktansvärt trött HELA tiden, tror jag måste ha järnbrist eller ngt ;/ Vaknade till av ett sms från J, han får mig att le enda upp till öronen ;)

Imorgon är det fredag, fadderträff med ettorna och sen efter skolan ska jag vara med J..jag hoppas, jag hoppas...

Måste sätta mig med matten blahh
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Olga

du är världens bästa Lisa, vet du det? :) puss!

2008-08-29 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback