sjuuk

Halsfluss? Förkylning? jag är hängig för andra året i rad på Isabelles födelsedag och jag fattar inte vrf världen är så för att jag ska vara sjuk en gång om året och då alltid på hennes födelsedag! j*vla bajs.

Jag har skittråkigt nu och jag ska göra allting ännu tråkigare genom att fylla i en meningslös lista..

VAR ÄRLIG:

Nämn någon som gjorde dig glad igår: J ;)
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Kom hem från sthlm
Det sista du sa högt: jaha..
Vad har du druckit idag: Varmt vatten och juice
Vad var det senaste du åt: Hm...macka?
Vad var det senaste du köpte: Oj, vad var det? Kmr inte ihåg.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig just nu: Soligt
Godaste glass-smaken: Päron
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Då är det utseendet man blir kär i, men det funkar väl det med :)
Drömmer du mycket: Kmr inte ihåg så mkt
Mardrömmar: Inte ofta
Vilket ämne är roligast i skolan: Samhäll och svenska
Favoritlåt: Kid rock - all summer long
Vad ser du om du tittar åt höger ? En säng och den andra datorn
Vad gör dig glad just nu: j, j, j..
Vad ska du göra härnäst: Äta pizza
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Irriterad för att jag är sjuk och uttråkad som F*n
Favoritgodis: Surt
Klädsel just nu: Myskläder
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Alla nära och kära 
Bio eller promenad: Först bio sen promme

Snarkar du: Nope, för väl det
Stjärntecken: Stenbock
Vad vill du jobba som? Mäklare elr läsa juridik
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? jo, faktiskt
Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? Ja i syrrans rum
Vad ser du fram emot? När jag blir frisk
Vilken buss åker du oftast? 58
Vilken årstid är det nu?  Sensommar typ höst
Har du varit kär? Njä
du kär nu? tror jag håller på å trilla dit ;)


Kommentarer
Postat av: Olga

krya på dig!!hoppas vi ses snart!

2008-09-01 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback