All summer long



SINGING SWEET HOME ALABAMA ALL SUMMER LONG! den är så bra, så bra! <3 Dax  och sammanfatta sommaren nu eftersom skolan börjar imorgon!

Okey mest har sommaren varit s-k-i-t , mitt sommarjobb var inte det bästa j*vligt slitigt m.m, m.m men sen var jag i Köpenhamn med Jossan och Bella, det var bara 2 dagar men it made my summer en del :) 
Jag var ledig i två veckor och sen blev det till att jobba igen men sen kom äntligen höjdpunkten<3 MAGALUF med mina älsklingar, det var galet och förjävla underbart!  
Fick med mig en söt souvenir därifrån som jag hoppas och faktiskt tror lite nu att det kanske kan bli vi 2..men jag lever ju i min egen lilla värld så den som lever får se :P
I'll  keep you updated =)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback