Tvätta dina sminkborstar!


Euw

Tjolahopp, jag försöker vara glad för alla andras skull nu, det går sådär men är det jul så är det..
Idag har jag vart hos läkaren, fixat de sista julklapparna och städat och bytt lakan i mitt rum, jag är så jävla duktig :) Igår roade jag mig med att tvätta mina sminkborstar, dom ska egentligen tvättas varje vecka och jag ligger back med sådär 55 veckor och det får man äckelskit för kan jag bara säga. Jag tvättade dessa sötisar (fyllde på nytt vatten och diskmedel) typ 10 ggr och änndå såg vattnet ut som någon bajat i det, tänk vad mkt skit och bakterier det samlas i saker utan att man har någon aning om det..Min frisör som är makeupartist vid sidan av confirmade att det är sant att man kan få finnar om man inte tvättar sina sminkborstar  ...så nu hade jag tänkt att jag skulle åta mig att tvätta dom minst en gång i veckan...låt oss se hur det går..

Pusselusss

Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

usch :P

Gott Nytt 2009!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback