JUlklappar

Glanz Paddelborste Äkta Svinborst

Sitter och kollar julklappar nu (det är en fucking vecka till julafton och jag har inte en enda single julklapp gekauft) Den här borsten ska bli min hade jag tänkt, det är en paddelborste med äkta svinborst, 329 spänn på eleven.se och pappa säger attjag blir lurad på hårvårdsprodukter om och om igen heehe Köpte ett schampo och balsam för totalt 520 spänn...inte riktigt värt dte kanske...det är så jäävla jobbigt mmed julkapparna...vadfan ska jag köpa till syrran och Marcus framförallt?

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag önskar mig en sånt där pudervolym grej från oasis +(schwarzkopf) för håret, rör liten burksak. Litet tips;) Eller nått annat fint..

2008-12-18 @ 19:33:17
Postat av: Anonym

Jag frågade Peter men fick inte så mycket bra tips till Marcus... Han sa bara att han gillar bilar och att steka, men det visste du väl redan. Puss min julgris.

2008-12-18 @ 21:13:43
Postat av: Bella

Jag frågade Peter men fick inte så mycket bra tips till Marcus... Han sa bara att han gillar bilar och att steka, men det visste du väl redan. Puss min julgris.

2008-12-18 @ 21:14:27
Postat av: Bella

Jag frågade Peter men fick inte så mycket bra tips till Marcus... Han sa bara att han gillar bilar och att steka, men det visste du väl redan. Puss min julgris.

2008-12-18 @ 21:15:07
Postat av: Bella

Jag frågade Peter men fick inte så mycket bra tips till Marcus... Han sa bara att han gillar bilar och att steka, men det visste du väl redan. Puss min julgris.

2008-12-18 @ 21:48:00
Postat av: Bella

Oj! Gud vad det verkar som om jag tjatar om peter hela tiden nu!

2008-12-18 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback