Blondinbella is a blond haired bitch.



Jag brukar väl vara en hyfsat positiv människa men en person som gör mig så j*vla arg är Blondinbella. Jag hatar hur hon värvar läsare genom provicering och diskriminering ("så springer den lille pojken i förorten hem till sin pappa och säger: pappa! pappa!, dom sjunger om ditt jobb!" ang låten kebabpizza slivovitza ii melodifestivalen") Hon sitter och säger i nyhetsmorgon att hon har ansvar som förebild. Hm, Bella som förebild? det är ju hemskt hur hon ser på sig själv!. Sen fattar jag inte hur tjejen orkar med kommentarer som " jag vill strypa dig och hänga upp ditt äckliga skinn i en krans på min ytterdörr" Tänk att Bella msåte sitta och godkänna dessa kommentarer, dom hamnar inte bara direkt i allmän åsyn.


Kommentarer
Postat av: Inglo

hon är sjukt ful med

2008-02-17 @ 23:36:11
Postat av: Camilla

Jag tycker Isabella är en grymt driven tjej och inte lika mesig som många svenskor.

2008-02-25 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback