Måndag- Bjorrn



Jag är kär i en kille som heter Björn <3 Nej men nu får jag allvarligt ta och skärpa men om jag skulle träffa på han ngn gång, då j*vlar alltså! haha..

Idag har vart en rolig dag annars, tror kanske det beror mkt på träningen eftersom det inte har hänt ngt spec...men det är grymt sköna endorfiner man får av att träna:) Det ska verkligen fortsätta vara en del av mitt liv! Imorgon ska vi curla med skolan, börjar inte förrän klockan 12 så jag kan allt sova länge då :)

Denna veckan:

skriva cv

få klart den där eländiga bilduppgiften!

Fixa med min ipod

pusspusspusselina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e skit söt :-) typ det roligaste med melodifestivalen haha

Postat av: Ronja

jag är oxå kär i honom..

2008-03-23 @ 18:14:55
URL: http://ronjaengberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback