Söndag - Dax att sluta vara en slarvis?



Jag kan verkligen inte hålla reda på någonting...om jag inte hade haft jaa VÄLDIGT stökigt i mitt skåp hade jag förmodligen sett att både Ipoden och sminknecessären låg där i fredags innan jag gick hem! Digitalkameran kan jag inte heller använda pga att jag har tappat bort laddaren till batteriet :/ Toppen liksom...skärpning till mig själv!

Igår satt jag och Hilda och drack varsin chailatte på condeco, det är så skönt att mna kan sitta och prata om vad som helst nästan =)

Pusshejses

Kommentarer
Postat av: jossie

Chailatte var längesedan..Jag håller med, kunna prata om vad som helst. Det kan jag också med dig! Jag har Historiaprov imorgon, önska mig lycka till! (be för mig lisen jag måste ha gud på min sida annars kommer det inte att gå, hjälp mig!!!!!!) hehehehe Puss på bästis festis!

2008-02-24 @ 20:06:06
Postat av: Olivia

Jag är ochså sån att jag hela tiden tappar bort saker, Jag tappade bort min systers kofta i dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback