Fredag -lista

Namn: Lisa
Smeknamn: Lis
Ålder: 17
Längd: 175cm
Vikt: 60 kg
Favoritväska: drömväskan är fortfarande mulberry bayswater, och jag vill verkligen köpa en ny väska denna månaden!
Favoritkändis
Seal och Heidi är världens vackraste par :) Gisele Bundchen har jag börjat gilla nu, hon verkar vara jordnära och smart.
Skostorlek: 39-41
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg:Blåbärsblå
Favoritfilm: The Notebook 
Favoritskor: Mina våta med snörning från lacoste
Drömjobb: vet inte, barnmorska?, journalist?
Favoritbutik / Sverige: Raglady och NK
Favoritbutik / utomlands: Zara
Favoritkaffe: nej men usch och fy
Sofi eller Ebba: Ebba!
Favoritstövlar: jag vill ha ett par gummistövlar från Viking!
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Hinner inte shoppa så mkt och då går pengarna tyvärr åt  annat :/
Hur många skor har du: Tror jag har 11 par
Louis Vuitton eller Gucci: Louis Vuitton
Kilklack eller stilett: Stilett
TV-program: Kollar inte mkt på Tv men Desperate Housewives
Drömutseende: Världens vackraste kvinna är Liv Tyler men jag vill inte byta utseende med någon, tolka det hur du vill.. 
Fulaste plagg i din garderob: Alla gamla plagg som jag inte rensat ut än! Fy
Snyggaste plagg i din garderob: Min svarta klänning med vita prickar på! <3 Det är en sommarklänning, längtar tills jag kan ha den!
Favorittidning: VR och SOLO
Länder du varit i: Sverige, Norge, danmark, England, Polen, grekland, Italien, Schweiz och Frankrike
Länder du vill till: Jag vill till Spanien ( den 12 augusti händer det!) sen vill jag till New York oxå!
Favoritplats i hela världen: Just nu? en varm strand tack!
Favorithändelse i hela ditt liv: Det tänker jag inte säga..
Husdjur: Två undulater, sune och sally <3
Drömbil: Hm vet inte..

Vill ha mest just nu..
Skor
: Söta vita sneakers från topshop ( ja det är såna alla går runt i!) Silvriga sneakers och ett par balleriaskor som passar mina cpfötter (ballerinas är jämt för stora elelr för små)
Klänning: Lars Wallin
Väska: Bayswater <3
Jeans: Gråa stuprör!.
Sjal: Jag älskar min gråa :)

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy om den inte vore sönderkopierad!
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin
Latte / Cappucino: Kaffe smakar skiit
Coca Cola / Pepsi: Vilket som, dom smakar samma!
Paris / Nicole: Ingen!
OC / Beverly Hills 90210: OC!
Puss / Kram: Både och!
Pastasallad / Kycklingsallad: Kyckling
Fläkt / solfjäder: Fläkt
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Alexander Mcqueen

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Jodå
Gjort bort dig för den du höll kär? jaha då..
Snubblat runt i dina klackar? ja!
Varit avundsjuk på någon? japp
Hatat någon? Mh
Druckit / rökt / knarkat: har aldrig rökt eller knarkat
Velat rymma och skaffa nytt liv: jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback