Lördag - I taket lyser stjärnorna





Idag har jag vart på casting med Hilda =) I taket lyser stjärnorna heter filmen och det var massor, jag menar massor av  tjejer som skulle provspela för rollen som Jenna. Jenna går i sjuan och när man går i sjuan är man stört liten det resulterade i att alla som var på castingen var jättesmå verkligen. Tror det var några killar som provspelade för rollen som Sakke också, asså Sakke går i nian och Jenna är kär i honom. Dom killarna såg ut att gå i typ sexan haha, hoppas dom hittar någon som passar för rollerna (typ Hilda eller Carro) nu för det kan verkligen förstöra en skitbra bok om inte skådespelarna passar!
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

söta söta du, hoppas du får en fortsatt bra helg, de e du värd och mer än så !
Tack igen för att du orkade , hoppas du fick sova ut lite sen. PUSS.

2008-01-12 @ 23:28:31
Postat av: Arne

du ska la skita i vilka skådespelare som är med, du fick i alla fall inte rollen och jag förstår att du är avundsjuk.. men dina kompisar kan ju inte varit bra heller om dom inte heller fick den! så synd att säga det men du är ingen skådespelare och kommer aldrig att bli.. och skådespelarna är ju bättre än vad du någonsin kommer att bli lilla gumman

2008-02-24 @ 21:57:03
Postat av: Amanda

Arne. Är du medveten om att det var över tretusen ungdomar som castades för i taket lyser stjärnorna? Fruktansvärt töntigt att skriva att man inte är tillräckligt "bra" om man inte får rollen, då det handlar om mycket mer än bara talang...man kanske t.e.x inte passar utseendemässigt eftersom att man ser för gammal ut eller dyl. Oj, vet inte riktigt vart jag vill komma med dethär inlägget, blev bara upprörd eftersom du uttalar dig innan du vet hur filmgallringar går till. Dessutom skrev tjejen ju bara att hon hoppades att de skulle hitta bra skådespelare för att inte förstöra en bra bok, och du hoppar på henne och säger att hon och hennes kompisar aldrig kommer bli skådespelare.

2008-03-09 @ 17:26:56
Postat av: Arne

lilla Amanda, jag vet inte hur filmgallringar går till? vad söt du är.. synd då att jag blev en av huvudkarraktärerna:) slog ut 5000 pers.. så snacka mindre om vad jag kan och inte..

2008-07-23 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback