Torsdag - Lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Nixpix!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
hm....vet ej
Vad åt du senast?
En apelsin
Har du fått någon komplimang idag?
japp, att jag är bra och att jag har en söt mössa :)
Har du varit med i en rättegång?
Nope.
Är du polare med grannarna? 
Nej, det är jag inte. 
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, enegslka och tyska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
har ingen, om inte öronen räknas 
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Idag från stan
Gay?
Tror inte det..
Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej =)
Har du något husdjur?
japp två undulater
Har du täckt någons hus med toapapper?
haha nope, men dt skulle vara kul.
Har du varit på stranden?
jaaa, fast sommaren känns välfigt far away
Minns du dina/din musiklärares namn? 
mm Christer, maria, musselasse
Hur bra är din syn? 
Inte jättebra, jag har linser
Har du varit på ett party?
Jodå, det har jag allt
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
skulle inte tro det
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Hm...min imaginary brorsa är världens underbaraste och skitsnygg så det är bäst för dig attt du är värd honom :)
Har du varit utomlands?
japp det har jag..
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har inte varit på många bröllop, men jag är en sucker för altt romantiskt så :)
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
ja Gud ja!
Var är dina syskon just nu?
Min syrra är hos en kompis
Vad var den senaste drömmen som du minns?
drömde ngt weird i natt, har dock glömt det..
Vem ringde dig senast?
Syrran tror jag
Vilken tid gick du upp imorse? 
10. 40 typ
Vad ska du göra i helgen? 
njuta av den lilla ledighet som är kvar och ha kul =)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
tack så mycket Lisa! gott nytt år! /linnea
När var du riktigt sjuk senast?
Det minns jag faktiskt inte..gött är väl det
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Såg hon som spelar berts mamma..
Vad finns i din bakficka?
No bakfickor here.
Har du färglinser?
neej, men det är det faktiskt många som tror
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
tror jag sov då
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa typ
Vad ska du göra efter det här?
ta ngn macka och kolla på OC

Kommentarer
Postat av: Cadde

Vad gjorde ni me marsvinen?

2008-01-08 @ 13:33:09
Postat av: Lisa

Svar: pappa har vart snuvig hela sommaren + hela hösten och när han gick till läkaren så visade det sig
att det var marsvinen det berodde på :(..så vi gav bort dom till en snäll barnfamilj, dom har det jättebra där :) Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback