Min forna JimmyJanssonhysteri :)

image227

>Hittade den här gamla  bilden Herrejössenamn vilket -ickeliv jag hade!! :) Detta var sommarlovet till åttan glaube ich, så det ser inte ut såhär längre i mitt rum som ni kanske fattar ;) Asså jag kan säga att det är synd om småtejejerna som blir kära i kändisar. Många sitter säkert och gråter över typ Björn Gustavsson nu jag säger bara get over it, dte kommer du ändå göra förr eller senare(nej ni kommer inte gifta er!)

Helgen har gått fortfort annars. i fredags var jag med Hanna, Joakim och Antonia och sen sov vi över hos Joakim. I lördags var jag på make-up rådgivning och sen hade Alex och Pauline 18-årsmiddag, sen blev det fest i Mölnlycke (ute i bushen!) och idag har jag vart hemma  själv och pluggat hela dagen. Matte och naturkunskap har det blivit...Nu är det bara matteprovet kvar och sen är det över! Hoppas jag inte snubblar på målsnöret för att klara ettan nu hahahai

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback