SkitDAG

Asså herregud vad jag bara vill ta den här dagen och stoppa upp den någonstans !!!!!!!!! Det började hyfsat bra förutom att svenskan inte var jätteintressant men jaja...sen det här j*vla datorkunskapsprovet som gick åt skogen! Jag hade pluggat  riktigt mkt  men 20 min innan vi slutade började jag nästan gråta, mitt cpdiagram blev helt knäppt...och på morgonen skulle min snälla mamma kolla en sak som jag inte var 100 % säker på till provet men NATURLIGTVIS så ringer hon inte eftersom det står "endast nödsamtal" på min mobil utan det kommer ett röstmeddelande typ vid 13.00, som hon hade talat in på morgonen men inte kommit fram..rackarns! (jag vill verkligen sluta svära!) Datorkunskapen var ju vid typ 10 på morgonen eller ngt...ahhhhh! jag vill inte läsa den här cpkursen mer som jag bara får ångest över....

Sen har mitt mobilbatteri pajat, jag har slitit ut det genom att inte ladda ur den helt dom första gångerna jag laddat den...den är alltså relativt ny....asså det känns så dumt att min stackars pappa ska betala typ 500 spänn....jag stör mig på att jag aldrig läser instruktionerna!! Min digitalkamera som jag fick i julklapp har jag inte packat upp förrän typ nu och då fanns det ingen j*vla (det är svårt att sluta!) laddare med och detta såg jag inte förrän nu, ofta att man kan gå tillbaka med en kamera som man köpte i julas typ! :(


 Nu gick det inte att publicera mitt bikiniinlägg heller..jaja detta kan hända vem som

helst (jag har min mentala träningsbok) men asså den här veckan har verkligen vart hemsk men imorgon blir säkert mycket bättre haha

Det är min favvobikini ur HM:s kollektion...vill verkligen ha sommar nu! fast jaja innan dess får jag säga hej till tysken som kommer den 15 maj och betygsångest...palla.

Idag firar min kära syster och hennes pojkvän 8 månader :)

Jag tycker väldigt synd om mig själv idag.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag gillar ochså den bikinin hatar sådana där mini saker, Du är inte ensam om att hata dator-kunskapen den suger verkligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback