Fullproppad.

Nu är jag fullproppad med lite allt möjligt efter den kunskapsrika helgen. I fredags åkte jag direkt från skolan för att åka till Tolsered eftersom det nu var ledarskapsutbildning :) var skitnervös innan eftersom jag inte kände en kotte som skulle med men sen såg jag en tjej på busshållplatsen som såg snäll ut, hon hade också med sig packning. Förmodligen skulle hon väl också med och jag ställde in mig på det så jag tänkte att det blir nog bra det här :) javisst skulle hon med, Johanna was her name. Träffade Linnea och alexandra  också sedan. Alla tre tjejerna var asgulliga och jag längtar verkligen tills i sommar! Cirka två månader med dessa goa tjejer, djur och barn blir det :D Vi åkte till Borås, ramsholmens 4hgård dr fanns det Hästar, katter, kaniner, en get, får (lamm<3) och några slags ankor och en hund som hette Kiwi. Vi blev proppade med info hela fredagen och lördagen, bla om sjukvård, barn med spec behov, brandsäkerhet och 4H kunskap. Jag har inte insett förut hur mycket ansvar man egentligen har, under sommaren tar man hand om 22x7 barn, det blir hippt många! fast de blir nog grymt lärorikt faktiskt, börjar den 14 juni (det blir tre dagars sommarlov..)

Nu har jag suttit med bibelkunskapen hela dagen! prov ska det bli imorgon!

Puss


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det var väll bra att du fick jobbet alla fall :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback