Snart!










Nu var det ett tag sedan, ibland är iseeyoubloggen grymt mkt roligare än denna kan jag säga, får väl skylla på det :) Detta är sista riktiga skolveckan och jag är så otroligt j*vla less på allt, polhem och burgården tog studenten idag och här sitter jag med två bajsveckor kvar av sommaren och två ÅR till studenten! Men man får väl njuta av resan ändå. Snart börjar jobbet den 14 juni och jag har väldigt mycket att göra tills dess, Mallorca kommer väl också ngn gång och jag längtar så jag kan spy.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Olga

å lis, jag längtar också så mycket att jag kan spy!!!!!!! Det är ca 2 månader kvar och dags att börja packa! haha vi får inte glömma snorkeln och cyklopet! puss ses på lördag hoppas jag? ska vi lek apå kvällen allihopa?puss

2008-06-05 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback