Mina tankar<3

Fick tårar i ögonen när jag hörde min moster säga att min 14åriga killkusin har sagt att han saknar henne, hormonerna leker lite med mig ja!

Är fortfarande i landskapet där våren inte existerar: Dalarna! Frågan är hur jag ska klara detta i flera månader (all den VIDRIGA snön)..ska ju säsonga här uppe tänkte jag, eller i Alperna..men förmodligen blr det svenska fjällen eftersom Au-pair i ett år + säsonga utomlands kan göra mig lite för mkt homesick. Längtar verkligen till studenten! jag vill ha det bevisat för mig att jag har gjort ngnting som jag för då tre år sedan absolut inte trodde jag skulle klara!  På Ellens student satt jag och tänkte att det här är nog inte ngt jag kmr att få uppleva..Men jag vet att jag hade fel där :)

Imorgon blir det Gbg igen där det förhoppningsvis är vår och solsken för hela slanten! På freedag (Min mamma anser att på denna dag ska man inte göra ngt!) men jag måste tyvärr ta vara på mina lovdagar mamma...så jag ska köpa converse och kolla på jacka! Älskar vårkläderna! sen blir det förmodligen Berså och Sunblock med Johanna, jag tkr de är så jävla B, Sunblock alltså men jag har bara haft bra utekvällar med Johanna! :)

Pusssokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback