Tandläkaren




Hösten är på väg...typ det känns seriöst som de, vädret är och allas attityder är skit! men snart kmr våren och sommaren (Fan snart kmr sommarjobbspaniken...) Imorgon har jag lite sovmorgon för jag ska till tandläkaren , sköntskönt äveen fast jag hatar min tandläkare och att hon varje fuckung time ska tjata om att jag inte ska bry mig om att mina tänder är jättefula utan att det är Lisa, Lisa är sådan, utan det fula bettet så vore hon inte samma person! I din privata vården så blir man bemött på ett grymt mycket bättre sätt! dax att ändra attityd i den kommunala vården!?

Pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: Pälle

:P Dags at byta till den privata vården?

Vad har du för dig på lördag min liselott?

Kisses //You know who

2009-01-14 @ 13:58:27
Postat av: Anonym

mmmm kanske det jaa..ang lördag så har jag inte helt bestämt mig ....vad ska du göra? pusspussss

2009-01-14 @ 17:55:47
Postat av: Olga

HAHAHAHA lisa du är bland de roligaste jag vet. Lycka till imorrn! ja vi måste prata om lördag,jag ska ut med tennisgänget Isablle, alla ska med utom P han kan inte. Tror inte carros kompisar ska med..kanske känns konstigt för er att gå med??

2009-01-14 @ 22:10:21
Postat av: Pälle Pälle Pälle

Är inte Peter där så känns det inte konstigt alls, men jag känner ju inte riktigt dem och så... Kisses

2009-01-15 @ 10:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback